Isnin, 18 April 2016


program terbaik untuk anak anak anda....pendaftaran kini dibuka .. boleh wassap ke 0196568043
"Bahasa Inggeris SUSAH lah mak!"
"Saya TAK PANDAI BI lah cikgu"
"PENING lah belajar BI ni"
Siapa yang anak dia tergolong dalam kategori mereka yang mengeluh seperti di atas?
Jika ada......hantar ke Bengkel terbaru HT Amir.....
BBB FB2G - Bengkel Bijak Belajar "From Bad To Good"
Objektif Bengkel, selepas bengkel anak akan kata "Oh, Taklah Susah Mana BI ni!"......."Kacang Putih je ni...Easy Peasy!" dan akan mula nak bercakap BI.....mula nak menulis BI....mula nak mendengar sebutan BI.....mula nak membaca bahan BI.....dan keputusan peperiksaan BI dia akan mula meningkat sedikit demi sedikit.....
Agenda Bengkel berteraskan LSRW...Listen Speak Read Write....penceramah hanya 'membebel di depan selama 15 minit sahaja...kemudian BUAT BUAT BUAT.....Listen Speak Read Write....ulang ulang ulang ulang....
In Shaa Allah akan ada perubahan. In shaa Allah dia akan Minat, Seronok, Rajin dan Bijak belajar BI lepas bengkel nanti.
Anak anda TAK PANDAI BUAT NOTA?
================================
BAHAYA tu!
Tak pandai buat nota → Tak faham & Tak ingat apa yang dia belajar atau yang cikgu ajar → Tak boleh skor dalam exam → Tak boleh cemerlang
Hanya kerana tak pandai buat nota, akibatnya BURUK!
Eh, nanti dulu! Siapa kata anak saya tak pandai buat nota? Dia pandailah.
Bagus tu, tapi nota macam mana yang dia pandai? Nota LINEAR atau Nota VISUAL?
Anda tak pasti? Biar saya kongsi satu FAKTA yang mengejutkan iaitu 100% pelajar akan buat Nota LINEAR yang sangat TAK MEMBANTU anak untuk Tahu Faham & Ingat apa yang dia belajar!
Hanya pelajar yang pernah hadir Kursus Membuat Nota Menggunakan Peta Minda macam yang saya ajar ni sahaja yang akan membuat Nota VISUAL kerana mereka dah tahu dan dah NAMPAK keberkesanan menulis nota cara peta minda!
Jadi, saya nak tanya, adakah anda ingin terus melihat anak anda TAK PANDAI MEMBUAT NOTA (Visual) dan TERUS KETINGGALAN berbanding rakan-rakan di sekolahnya dan berbanding semua pelajar seluruh Malaysia?
Jika anda jawab TIDAK....jika anda nak anak anda PANDAI....Datanglah Seminar ni. Ibu atau Ayah DAN anak WAJIB hadir!
Inilah satu-satunya Seminar/Bengkel yang membuat kursus seumpama ini. Merapatkan hubungan ibu bapa dan anak di samping mengubah anak menjadi Minat, Rajin dan Bijak Belajar!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan